Robert de Niro w kampanii marki Kia Niro 1
0

Popularny amerykański aktor, Robert de Niro, stał się twarzą kampanii promującej nową linię samochodów marki Kia, o nazwie nawiązującej do jego nazwiska– Niro. Akcja potrwa do końca października.

Nowa Kia Niro ma być finalnie dostępna w trzech wersjach: jako klasyczna wersja hybrydowa, z napędem  hybrydowym plug-in, a także w wersji posiadającej pełny napęd elektryczny (e-Niro). Ta ostatnia już sama w sobie jest ciekawym projektem, że bez wątpienia znajdzie wystarczające grono klientów.

Wśród mocnych punktów, jakimi będzie się charakteryzował najnowszy model południowokoreańskiego producenta, wymienia on przede wszystkim: znaczny zasięg, dynamiczne prowadzenie i przestrzenne wnętrze. Ponadto samochód wyposażony został w liczne systemy wspomagające bezpieczeństwo.

Kampania reklamowa nowego modelu Kia odbywa się pod hasłem „Nie ma jak Niro…”. W jej ramach przewidziano emisję spotów w Internecie na kanale YouTube i portalu VoD oraz wykorzystanie nośników z zastosowaniem formatów rich media, mobile i działania polegające na marketingu w wyszukiwarkach internetowych (SEM). Odpowiedzialność za kampanię ponoszą cztery agencje: Innocean Worldwide– za przygotowanie kreacji, Havas Media– w zakresie planowania i zakupu mediów, Interactive Partners– za umieszczenie spotu i kreację internetową oraz agencja WebTalk– za komunikację kampanii w mediach społecznościowych.

Zgodnie z zapowiedzią Kia Motors Polska, cenę jaką będziemy musieli zapłacić za model Kia e-Niro poznamy w czwartym kwartale tego roku, natomiast pod koniec pierwszego kwartału 2020 roku samochód znajdzie się w salonach sprzedaży.

Kia Optima – istotne przekształcenie oferty

Previous article

Nowe hybrydowe wersje Kii Ceed Sportswagon i Kii Xceed

Next article

You may also like

Comments

Leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

More in KIA