subaru-wyprzedaz
Pozostałe

Możesz przedłużyć gwarancję w SUBARU

Jeżeli chcesz zabezpieczyć się przed nieprzewidzianymi naprawami samochodu, wykup przedłużoną gwarancję. Subaru przygotowało ofertę wydłużającą ochronę gwarancyjną do 150 tysięcy kilometrów lub do ...

Promocja w Subaru! Wykorzystaj dobry moment na zakup samochodu legendarnej marki

Subaru to jedna z tych marek motoryzacyjnych, które od zawsze szły trochę pod prąd i wymykały się ogólnie przyjętym schematom. Pewnie też dlatego tak rzadko widujemy samochody japońskiej firmy na polskich czy generalnie europejskich drogach. Nie oznacza to jednak, że nie warto się nimi interesować. Poszczególne modele aut Subaru są propozycjami godnymi polecenia, głównie ze względu na świetną jakość wykonania, słynną już niezawodność oraz bardzo dobre osiągi. Jeśli cenisz sobie tę markę, to mamy dla Ciebie dobrą wiadomość. Właśnie ruszają promocje w Subaru, dlatego masz idealną okazję, aby spełnić swoje motoryzacyjne marzenie. Wcześniej jednak przeczytaj nasz poradnik, w którym przybliżamy markę Subaru, zaglądamy do jej historii oraz oczywiście aktualnej gamy modelowej.

Historia Subaru

Początki tej marki należy datować na rok 1954, kiedy to założona rok wcześniej firma Fuji Heavy Industries prezentuje prototyp samochodu P-1, później przemianowanego na Subaru 1500. Był to pojazd niezwykły, jak na ówczesne standardy, zapewniający bardzo wysoki komfort jazdy i stanowiący przełom w historii japońskiej motoryzacji. W kolejnych latach Subaru prezentuje następne modele, w tym Subaru 1000 – pierwszy w dorobku marki samochód z napędem na przednią oś i z poprzecznie umieszczonym silnikiem.

Przeskoczmy od razu do początku lat 90. XX wieku, bo wtedy nastąpiło najważniejsze wydarzenie w historii marki. W roku 1992 Subaru prezentuje światu model Impreza – to zmienia wszystko. Firma z mało znaczącego producenta staje się bardzo ważnym graczem na rynku motoryzacyjnym. Impreza szybko okazała się być znakomitym samochodem, czego najlepiej dowodzi fakt, iż model ten w kolejnych latach praktycznie zdominował świat rajdów. Za jego kierownicą ścigał się między innymi najsłynniejszy kierowca rajdowy w historii, czyli Colin McRae.

W roku 1997 Subaru wprowadza na rynek model Forester, który szybko zdobywa sobie popularność przede wszystkim w Stanach Zjednoczonych. Na długo przed nastaniem mody na SUV-y Subaru ma już w ofercie auto, które łączy w sobie cechy terenówki z komfortowym samochodem osobowym dla rodziny.

Pomimo tych sukcesów Subaru nigdy nie stało się producentem z topu. Powodem była między innymi bezkompromisowość firmy w zakresie jakości oraz stosowania kosztownych, ale dających wiele frajdy z jazdy rozwiązań, jak chociażby silniki typu Boxer czy napęd na cztery koła.

W 2013 roku firma weszła na nieznany sobie dotąd rewir, czyli zainwestowała w technologię napędu hybrydowego. Dziś stanowi ona fundament oferty Subaru. Warto również dodać, że 20% akcji firmy należy do koncernu Toyoty, co także ma wpływ na kierunek rozwoju marki.

Pomimo różnych zawirowań oraz ewidentnie nieudanych projektów, Subaru pozostało synonimem motoryzacyjnego buntownika. To marka, którą albo się kocha, albo jej nie znosi. Nikt nie kupuje modelu auta Subaru przez przypadek. Pojazdy japońskiego producenta cieszą się opinią bezawaryjnych, ponadprzeciętnie trwałych, ale jednocześnie skomplikowanych konstrukcyjnie i kosztownych w serwisowaniu. Nie zapominajmy również o tym, że Subaru to dość droga marka motoryzacyjna, na co duży wpływ ma fakt, iż samochody te są produkowane w Japonii (kosztowny transport, wysoka akcyza, droga produkcja).

Modele aut Subaru dostępne w polskich salonach

Gama modelowa Subaru jest nad wyraz skromna, oczywiście jak na dzisiejsze standardy. Marka skupiła się na produkcji samochodów z napędem hybrydowym, o niebanalnej stylistyce, świetnych osiągach i typowym dla siebie buntowniczym charakterze.

Aktualnie oferowane modele aut Subaru to:

  • Forester e-BOXER
  • Ourback
  • XV
  • Impreza e-BOXER

Trzeba uczciwie przyznać, że wybór jest ograniczony, ale podkreślmy jeszcze raz: Subaru nie kupuje się przypadkowo. Marka ma ugruntowaną pozycję na rynku i przekonuje do siebie spore grono kierowców, którzy cenią sobie jej nieszablonowość oraz wysoki stopień zaawansowania technologicznego.

Gdzie szukać promocji na Subaru?

Naturalnym miejscem poszukiwań jest oczywiście Internet. Wspomnieliśmy o tym, że Subaru jest marką dość drogą, natomiast warto zestawić to z faktem, iż ten japoński producent nie sprzedaje tak dużej liczby samochodów, jak chociażby Toyota. Tym samym dealerzy muszą walczyć o klienta atrakcyjną ceną i regularnie organizują różnego rodzaju promocje. Nie ma również problemu z tym, aby podjąć negocjacje poza okresem wyprzedaży w Subaru i uzyskać dla siebie porządny rabat.

Dobra promocja na Subaru – czyli jaka?

Za dobrą promocję na Subaru można uznać rabat na poziomie kilkunastu tysięcy złotych, co nie jest też jakąś wielką rzadkością. Wystarczy pójść do salonu i przekonać się samemu.

Poluj na wyprzedaż w Subaru

Wyprzedaż w Subaru jest procesem niemalże ciągłym. Na bardzo dobre oferty możesz więc liczyć przez cały rok – dużo tutaj zależy od Twoich zdolności negocjacyjnych.

Kiedy ruszy wyprzedaż rocznika w Subaru?

Jak u innych producentów – w listopadzie. Wyprzedaż rocznika w Subaru trwa tak długo, aż nie skończy się pula pojazdów objętych promocją. To świetny moment na zakup upatrzonego modelu auta Subaru w atrakcyjnej cenie.